1.11.06

Mig og MTV (Flere onkelanekdoter)

Jo, MTV er i den grad i byen. Byen, det er København og de spærrer hele Rådhuspladsen af fra i dag vistnok. Men de har jo været her før. Med et knap så stort crew. Og jo, jeg har været i MTV. Sammen med min bror tilbage i 1987, dét år MTV lancerede sin europæiske afdeling. Værterne kom fra forskellige europæiske lande og kort før jul blev vores alle sammen zødt læzpende Maiken Wexsøe sendt hjem til Danmark for at lave små reportager om hvad der lissom foregik i København og vi var så heldige at kende en som kendte hende og det blev derfor besluttet at vi skulle med i indslaget. Derfor befandt vi os en eftermiddag i udstillingslokalet på galleriet World´s End - som jeg sammen med tre venner dengang drev i vesterbrogaden Westend - syngende og spillende en akustisk version af Audrey Hepburn. Vi spillede den igennem en enkelt gang til ære for lyd og kamera og var så klar til at lave den endelige optagelse, men det lille crew sagde Thank you, det var så det, de ville til frokost. Men indslaget blev sendt og genudsendt i dagene efter jul, så jo, jeg har været på MTV.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

...men stiller næppe op denne gang? Selvom en version (akkustisk eller ej) af November Mere End Nogensinde ville få mig til at tænde....:-)

Peter H. Olesen sagde ...

Jeg sidder spændt ved telefonen og venter på en opringning ...

Anonym sagde ...

Go` ide: "November More Than Ever"!
Yes, det kan blive stort!