24.1.07

Denne dag er noget særligt. Jeg kan mærke det. Den har potentialet i sig. Jeg vil gøre dagen særlig:

a. Jeg vil læse Eske K. Mathiesen og kun Eske K. Mathiesen hele dagen.
eller
b. Jeg vil forfølge en udrykkende brandbil på min cykel.
eller
c. Jeg vil tage en drastisk, men resolut beslutning, der vil få konsekvenser for resten af mit liv.
eller
d. Jeg vil tjene en dagløn ved en eller anden form for fysisk arbejde, jeg kunne hugge brænde.
eller
e. Jeg vil nægte at følge serierne i fjernsynet, ja endog helt undlade at tænde apparatet.

5 kommentarer:

Peter H. Olesen sagde ...

Jeg mistede fucking fire afsnit i fucking sidste uge. Overvejer dog som kompensation at bestille en fucking Deadwood-t-shirt.

Anonym sagde ...

Ere dehn Zehrie gott?

Jegh önscker mhere auph Prehben Kaas ock Jörgen Rhye ie deth Scärm-Biillede! Det ere nogit phor Migh.

Anonym sagde ...

Det lyder sørme drastisk det hele, men du turde vel ikke vælge c)?!

Anonym sagde ...

Synes absolut, at d er det mest drastige Misantropen ville kunne foretage sig.......
J. Haugaard

Peter H. Olesen sagde ...

Ingen af punkterne blev rigtigt fulgt. Jeg læste lidt Eske om morgenen, men det var vist også alt.