1.2.07

He´s back!

I mangel af endnu bedre er DR2 vel landets bedste og mest konsistente tv-kanal. Efter en tid i chefstolen vender Mikael Bertelsen nu tilbage som vært i eget program, talkshowet Den 11. time.
Bertelsen udtaler i dagens Berlingske Tidende (som altid læst hos frisøren) blandt andet:
»Jeg synes, det kunne være interessant at lave 100 programmer, hvor man nogen gange er sjov, andre gange alvorlig. Det vil sige, at man laver et humørsygt TV-program. Jeg kunne godt tænke mig, at udfordre mig selv ved at lave så mange programmer, at man opgiver at iscenesætte sig som TV-vært og i stedet bare sidder der ...".
Og jeg kan godt lide det der med humørsyge - og jeg kan godt lide Mikael Bertelsen, han er skarp og sjov. Og så skal jeg nok ellers i denne omgang skåne jer for anekdoten om dengang han og jeg dannede rytmegruppen i et band, som stærkt berusede spillede til en sidenhen famøs og karikeret reklamemands subkulturelle bryllup.

Ingen kommentarer: